AKCIA - PRÍSTUP K FUNKCIÁM UŽ ZA 9,9€ s DPH na 7 dní!

- zašlite SMS správu s textom FOAF1 na číslo 8866
- vložte aktivačný kód z SMS
- získajte rozšírený prístup k informáciám na 7dní
- cena SMS je len 9,9 € s DPH
Registrovať Prihlásiť

Často kladené otázky

Prečo je pri subjekte dlh alebo nedoplatok aj napriek tomu, že bol neskôr splatený?

Myslíme si, že historické údaje sú rovnako dôležité ako tie aktuálne, preto na foaf.sk uvádzame aj historické údaje o subjektoch.

Prečo nie je pri každom subjekte upozornenie dlžník alebo výkrčník?

Foaf vyzobrazuje upozornenia iba pri dlhoch nad sumu 200€, myslíme si, že nie je vhodné označiť dlžníka subjekt pri menších sumách, nakoľko sa veľa krát jedná o zlý údaj zo strany poisťovní alebo administratívnu chybu.

Prečo pri osobe s viacerými adresami nie sú záznamy spojené do jedného?

Mohlo by sa stať, že by sa nechtiac "zjednotili" dve osoby, ktoré majú rovnaké meno, ale pritom ide o dvoch rôznych ľudí.

Aké údaje z Obchodného registra SR využíva foaf.sk?

Zobrazované údaje vychádzajú z úplného výpisu OR SR. Prípadný rozdiel medzi záznamami v orsr.sk a foaf.sk môžu vyplývať z najnovších zmien zanesených do OR SR.

Keď niekto už vystúpil z firmy, napriek tomu ostáva v sieti foaf.sk?

Áno, kedže používame úplné výpisy, tak je stále súčasťou sociálnej siete danej firmy.

Prečo nie sú na foaf.sk aj údaje zo Živnostenského registra?

Živnostenský register, na rozdiel od Obchodného registra, neobsahuje prepojenia medzi ľuďmi, každý živnostník v ňom vystupuje samostatne. Kde nie sú prepojenia, nie je ani sociálna sieť.