AKCIA - PRÍSTUP K FUNKCIÁM UŽ ZA 9,9€ s DPH na 7 dní!

- zašlite SMS správu s textom FOAF1 na číslo 8866
- vložte aktivačný kód z SMS
- získajte rozšírený prístup k informáciám na 7dní
- cena SMS je len 9,9 € s DPH
Registrovať Prihlásiť

Často kladené otázky

Prečo je pri subjekte dlh alebo nedoplatok aj napriek tomu, že bol neskôr splatený?

Historické údaje považujeme za rovnako dôležité ako tie aktuálne, preto na foaf.sk uvádzame aj historické údaje o subjektoch.

Prečo nie je pri každom subjekte upozornenie "dlžník" alebo "výkrčník"?

Foaf zobrazuje upozornenia iba pri dlhoch prevyšujúcich sumu 200€. Nie je vždy vhodné označiť ako dlžníka subjekt, ktorého informácia o dlžnej sume túto hodnotu nedosahuje, pretože sa podľa našich skúseností môže jednať o zlý údaj zo strany poisťovní alebo iných registrov, príp. môže ísť o administratívnu chybu.

Prečo pri osobe s viacerými adresami nie sú záznamy spojené do jedného záznamu?

Mohlo by prísť k situácii, že by sa bez zjavného zámeru takto "zlúčili" dve osoby a informácie o nich, ktoré majú síce rovnaké meno, ale mohlo by pri tom ísť o dvoch rôznych ľudí.

Aké údaje z Obchodného registra SR foaf.sk využíva?

Zobrazované údaje vychádzajú z úplného výpisu OR SR. Prípadný rozdiel medzi záznamami v orsr.sk a foaf.sk môžu vyplývať z najnovších zmien v OR SR, ktoré sa na našej stránke ešte nestihli zobraziť správne.

Prečo, ak niekto "vystúpil z firmy", ostáva napriek tomu v sieti foaf.sk?

Nakoľko foaf.sk používa úplné výpisy z OR SR, ostáva stále súčasťou sociálnej siete firmy.

Prečo nie sú na foaf.sk aj údaje zo Živnostenského registra?

Živnostenský register, na rozdiel od Obchodného registra, neobsahuje prepojenia medzi osobami a každý živnostník v ňom vystupuje samostatne.